A Bertelsman továbbra is növekedési pályán
A gyenge médiapiaci konjunktúra ellenére növekedési pályán maradt a
legnagyobb európai médiakonszern, a német Bertelsmann: adózott
eredményét 521 millió euróra növelte az első kilenc hónapban a
tavalyi első kilenchavi 123 millió euróhoz képest.
Értékesítése 11,956 milliárd euróra nőtt az egy évvel
korábbi 11,733 milliárdról. A Bertelsmann nettó adóssága szeptember
végén 662 millió euró volt, a tavaly decemberi 820 millió euró után.
Üzemi eredménye a harmadik negyedben 216 millió euróra nőtt a
tavalyi harmadik negyedévi 189 millió euróhoz képest.
A cég az idei év egészére is érezhető növekedéssel számol: pénzügyi igazgatója szerint üzemi eredményüket a tavalyi felett várják, és kismértékű szerves forgalomnövekedést is valószínűsítenek, mivel - mint mondta - az üzletmenet igen kedvezően alakul. Mindenekelőtt a zenei részleg, a BMG, és a Bertelsmann-csoporthoz tartozó legnagyobb európai tv-konszern, az RTL-csoport járult hozzá jelentősen a jó eredményekhez.