A Pandában bízik a Fiat

Napi Online
2005.01.05. 15:47
Decemberben 5,2 százalékkal növekedett az olasz újautó-piac, míg éves szinten 0,5 százalékkal több autót sikerült eladni, ám ettől függetlenül a Fiat továbbra is a fennmaradásért küzd. A veszteséges Fiat korábban az olasz piac hatvan százalékát tudhatta magáénak, ám a 2004-es év decembere a második legrosszabb hónapja volt a gyárnak, amikor is az eladott autók 26,6 százaléka volt Fiat. Összesítésben a Fiat, az Alfa Romeo és a Lancia eladásai 2,4 százalékkal növekedtek decemberben az előző év hasonló időszakához képest. A Fiat tavaly az egész évet figyelembe véve 1 százalékkal növelte eladásait, míg a piaci részesedése 28 százalék volt, ezt 2007-re 30,5 százalékra akarják emelni. A gyár reményei szerint ehhez a kulcs az új Panda lesz, melynek sikerére elsősorban az olasz és a kelet-európai piacon számítanak.