Mária
-7 °C
3 °C

Új értékesítési stratégia a Monarchiánál

2005.02.25. 11:51
A Monarchia Matt februártól hat ízvilág szerint csoportosítja borait a budapesti és székesfehérvári szakboltokban, illetve a megújult internetes honlapon egyaránt. A koncepció lényege az, hogy a korábbi, termelőkre és borvidékekre alapuló válogatás helyett mostantól magára a borra, illetve az általa képviselt ízvilágra koncentrálnak.

A cég szerint a külföldön már sikerrel alkalmazott módszer megkönnyíti a borok közti eligazodást - különösen a külföldi, kevésbé közismert bormárkák körében - egyben elősegíteni a választást azon vásárlók számára, akik igényes fogyasztók, de kevésbé tájékozottak a borok világában. A hat csoport a "Mennyeien friss fehérborok", a "Telt idomú fehérborok", a "Rosé borok", a "Gyümölcsös, könnyen csúszó vörösborok", a "Nagyágyú vörösek" és az "Édes örömök", azaz a legjobb desszertborok válogatásából áll.

A Monarchia szerint az új koncepció lehetőséget teremt a kevésbé felkapott, de kiváló minőséget produkáló magyar borászoknak is, hogy "rejtett, de szépen csillogó kincseikkel" megjelenjenek az igényes vásárlók asztalán.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Értékeljen, nyerjen!

Van kedvenc légitársasága? Írja meg véleményét itt!