Kész a Philip Morris kereskedelmi hálózata

MTI
2005.03.03. 16:24
A Philip Morris Magyarország Kft. befejezte a mintegy két milliárd forint beruházást jelentő közvetlen kereskedelmi hálózat kiépítését azzal, hogy szerdán átadta az utolsó négy kereskedelmi lerakatot a Dunántúlon.

Jamniczky Zsolt, a társaság vállalati kapcsolati igazgatója csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján emlékeztetett arra, hogy a dohányipari társaság a múlt év végén bezárta a magyarországi gyárát Egerben, ugyanakkor az eddigi nagykereskedelmi értékesítés helyett fokozatosan megkezdte a közvetlen eladásokat.

Ehhez 200 gépkocsiból álló saját flottát állítottak fel, kialakították a számítástechnikai rendszert és 300 új munkahelyet hoztak létre. Hozzátette, hogy az új állások mintegy egynegyedét a cég korábbi alkalmazottai töltik be.