Az Air France-KLM- fúzió kedvező hatása

MTI
2005.04.11. 13:10
Az Air France-KLM 92 millió euró értékű költségmegtakarítást eredményező programot szándékozik megvalósítani a következő négy évben annak révén, hogy az értékesítési stratégiájukat összehangolják - jelentette be a légitársaság. A megtakarítás részét képezi annak a szinergia-hatásnak, amely a tavaly véghezvitt fúzió hatásának tudható be és amely négy év alatt 580 millió eurós bevételtöbbletet eredményez. A vállalat hétfői közleményében megjegyzi, hogy a jegyek értékesítésével foglalkozó irodáikat közösen fogják bérelni a jövőben, és módosítják a repülőtereken a csomagkezelés módszerét is. Az első évben - tavaly áprilistól az idei év márciusáig - a megtakarítások jóvoltából 8,3 millió euró lesz a szinergiahatás, a második évben 29 millió euró, négy év alatt pedig összesen 92 millió euró. Az Air France és a KLM tavalyi fúziójuk ellenére eddig megőrizték önállóságukat.