Olasz irányba is el akar menni a McDonald's

Napi Online
2005.04.18. 08:53
Új stílust szeretne ismét meghonosítani a McDonald's. A Bistro névre keresztelt egységekben a retro stílus és az olasz dolgok lesznek az irányadóak. A Bistro-kban a prémiumkávék (cappuccino, tejeskávé, eszpresszó) mellett, amelyek már nagy sikert arattak a nálunk is ismert McCafe-ban, széles fagylalt és desszert választék is várható.A McDonald's a 90-es évek eleji válságából úgy lábalt ki, hogy felismerte: a vásárlók nem akarnak 3 percnél többet várakozni a rendelések után. Ezt szeretnék most meghonosítani az új egységekben is, a különbség csupán az, hogy most már a magasabb minőséget is megcélozták. A cég egyébként idén 50 éves, ennyi idő alatt a cég a világ legnagyobb gyorséttermi hálózatává vált, jelenleg mintegy 30 ezer egysége üzemel.