Kis növekedés a Pumánál

MTI
2005.07.27. 09:11
A német Puma sportszergyártó adózott eredménye a második negyedévben 58,9 millió euróra nőtt a tavalyi második negyedévi 52,3 millióhoz képest. Az elemzők 57,9 milliót vártak most. Az üzemi eredmény 81,9 millió euróra emelkedett 74,4 millióhoz képest, a forgalom 395 millió euróra bővült 352,3 millióhoz képest, jelentették a cégnél szerdán. Az elemzők 79,7 millió eurós üzemi eredményre és 375 milliós bevételre számítottak az idei második negyedről.

A Pumánál szerdán 10 százalékos bevétel-növekedést jósoltak az egész évre, javítva a korábbi 5-9 százalékos terven. Egyszersmind 264-274 millió eurós éves adózott eredményt valószínűsítettek idénre. Az első negyedévben a Puma adózott eredménye 90,9 millió euróra nőtt a tavalyi első negyedévi 80,1 millióhoz képest. Az üzemi eredmény 131,5 millió euróra gyarapodott 116,4 millióhoz képest, a forgalom 496,5 millió euróra bővült 443,8 millióhoz képest. Tavaly a Puma AG forgalma több mint 20 százalékkal 1,530 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 1,274 millióról. Fő termékéből, a sportcipőkből a forgalom növekedése 17,7 százalékot ért el, értékben egymilliárd eurót.