Judit
3 °C
6 °C

Médiakampány a tőzsdézés népszerűsítésére

MTI
2005.10.12. 11:54
A részvénybefektetés népszerűsítésére médiakampányt indít a Budapesti Értéktőzsde (BÉT), a kampányra 100 millió forint költségvetést biztosít a tőzsde a következő hónapokban - jelentette be Szalay-Berzeviczy Attila, a BÉT elnöke sajtótájékoztatón Budapesten szerdán. Az imázskampány lebonyolítására a BÉT ez év júliusában meghívásos, két fordulós tendert írt ki, amelyet az Akció-Nxs Reklámügynökség nyert el az öt meghívott közül. A televíziós csatornákon, a nyomtatott és az internetes sajtóban megjelenő hirdetések egyrészt a középvállalatok döntéshozóit kívánják meggyőzni cégük tőzsdei megjelenésének hasznosságáról, a másik célcsoport pedig a magánemberek, akik felé a részvénybefektetést, a hosszú távú megtakarítást szeretnék népszerűsíteni. A vállalatoknak szóló kampány novemberben, a lakosságnak szóló pedig jövő év januárjában indul el.

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.

Paphos képekben

Ciprusi fotók, fantasztikus élmények. Nézd meg most!