Jubileumi promóció a Nestle-től

Portfolio
2006.01.20. 09:49
A Nestlé, a világ első számú élelmiszeripari vállalata idén ünnepli magyarországi jelenlétének 100. évfordulóját. A jubileumi évet a cég kiemelkedő gazdasági és üzleti eredményekkel, valamint a fogyasztóknak szóló egyedülálló, a nyeremények értékét tekintve várhatóan a 2006-os év legnagyobb promóciójával szeretné emlékezetessé tenni. A centenáriumi promóció 2006. január 16-tól április 25-ig, azaz éppen 100 napon keresztül tart, és szinte valamennyi termékkategóriát felölel. A fogyasztóknak nincs más dolguk, mint hogy öt különböző márkájú Nestlé termék vonalkódját beküldjék. A beküldők között nem kevesebb, mint 100 darab 200.000 forint értékű IBUSZ utazási utalványt, fődíjként pedig egy Chrysler PT Cruiser típusú személygépkocsit sorsol ki a Nestlé. Emellett minden 100. beküldő egy régimódi Nestlé fémtáblát kap ajándékba.

A cégcsoport termékei már azelőtt ismertek voltak Magyarországon, mielőtt a cég - az első külföldi befektetők egyikeként - megjelent az országban és 1991-ben leányvállalataként létrehozta a Nestlé Hungária Kft-t a Szerencsi Édesipari Vállalat szerencsi és diósgyőri csokoládégyárainak megvásárlásával. A bővülés 1991 óta jelentős mértékben felgyorsult: a büki állateledel-gyár 1998-ban, a Kékkúti Ásványvíz Rt. pedig 2000-ben került a céghez. A Schöller Budatej Bt. - ma már Nestlé Ice Cream néven - és a Family Frost 2002-es csatlakozásával pedig jégkrémmel és fagyasztott termékekkel is bővült a kínálat. A Nestlé Hungária Kft. a magyar gazdaság jelentős szereplőjeként az elmúlt évben is több milliárd forint értékben vásárolt nyers- és csomagolóanyagokat hazai beszállítóktól és termelőktől. A 2004-ben a vállalat több mint 2,3 milliárd forint értékű beruházást valósított meg Magyarországon. 2004. évi nettó árbevétele meghaladta a 70 milliárd forintot, amely 20,5 százalékos növekedést jelent az előző évhez viszonyítva.