Jól megy a luxusipar

Napi Online
2006.04.20. 14:54
Az LVMH 15 százalékkal tudta növelni eladásait. A világ legnagyobb luxuscsoportja, az LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) az első negyedévben 15 százalékkal 3,555 milliárd euróra növelte eladásait. Az elemzői várakozások 12,3 százalékos bővülést mutattak. Folytatódtak a 2005-ös trendek, a csoport valamennyi tagja erős növekedést könyvelhetett el - áll a csoport közleményében. Mindez megerősíti a az eddig is "szignifikánsnak" tartott idei növekedési kilátásokat. A ruházati és bőr cikkek forgalma 14 százalékkal emelkedett, a borok és tömény szeszes italoké ugyanakkor 23 százalékkal bővült, míg a parfümök és kozmetikumoké 18 százalékkal, az órák és ékszerek piaca 23 százalékkal bővült.