Gyarapszik a Reál Hungária

MTI
2006.06.08. 12:28

A Reál Hungária 2005-ben 281,6 milliárd forint árbevételt ért el, 17 százalékkal többet, mint az előző évben - mondta Kujbus Tibor, a Reál Hungária Élelmiszer Zrt. cégvezetője. Hozzátette: a cégcsoport piaci részesedése 6-7 százalék, ezzel a magyar élelmiszer-kereskedelmi piac 5-6. helyén áll.

Az idén a menedzsment 10-15 százalékos árbevétel-növekedéssel számol - mondta a cégvezető. Jelenleg a cégcsoporthoz 590 Reál Élelmiszer és mintegy 1700 ReálPont üzlet tartozik. A csoportnál nem számolnak a boltok számának további jelentős növekedésével.

A forgalomnövelés érdekében a Reál Hungáriánál a sajátmárkás termékkör eladását szeretnék bővíteni a jelenlegi 10-15 százalékos arányról 15-20 százalékra. A társaság jelenleg 269 sajátmárkás terméket forgalmaz, ezt a mennyiséget legfeljebb 300 termékre kívánják bővíteni. Jelenleg 8-10 sajátmárkás terméket fejlesztenek. A sajátmárkás termékek eladását évente 2-3 százalékkal szeretnék növelni - mondta a cégvezető.