Sikeres volt a nyittott pincék napja
A felmérés szerint a vendégek háromnegyede, 76,9 százaléka hallott már a Nagy Ízutazás 2006 kampányévről, amelynek rendezvényein harmaduk lakóhelyén kívül vett részt, legnagyobb részük a Nyitott Pincék Napja akció alkalmával. Az eseményről közel négyötödük a pincelátogatást megelőzően értesült, és kifejezetten ezért utazott a helyszínre, 16,1 százalékuk a környéken járva, 6,5 százalékuk pedig a pincébe betérve szerzett tudomást az akcióról. A megkérdezettek csaknem fele barátoktól, ismerősöktől, egyharmaduk kiadványokból vagy a sajtóból, egynegyedük pedig az internetről értesült a Nyitott Pincék Napjáról. A válaszadók 90 százaléka tervezi, hogy a borokkal és a borfogyasztással kapcsolatos ismereteit a jövőben bővíti.
A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett "Nagy Ízutazás 2006" bor- és gasztronómia tematikus év egyik legjelentősebb, országos eseményének alkalmával az akcióban részt vevő pincékben délelőtt 9 órától este 7 óráig minimum három bort ingyen kóstolhattak meg, továbbá kedvezményes áron vásárolhattak is a látogatók.