Árpád
-1 °C
9 °C

Robbant a netes hirdetési piac Magyarországon

2006.10.06. 16:16
Az év harmadik negyedében a NAPI Online-t, a Habostortát, a HáziPatika.com-ot, az Index.hu-t, a Portfolio.hu-t, a Sanoma Online-t, a Ringier Online-t és az origo.hu-t is magában foglaló T-Online médiaportfóliót jelentő Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) árbevétele 1,078 milliárd forint volt, szemben az egy évvel korábbi 718 millió forinttal, vagyis éves összevetésben 67 százalékos növekedés történt. A MOHI kilenchavi árbevétele 3,313 milliárd forintra rúgott, ami 2005 hasonló időszakához képest 63 százalékos növekedést takar.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!