Akcióval buzdítanak utazásra a fapadosok

2006.10.11. 12:20
A SkyEurope utazási szokásokat vizsgáló megfigyelései szerint, a magyarok kb. 20 százaléka már a tél beállta előtt megtervezi, hova is utazik a jövő nyáron. Egy a magyar utazási irodák adatai alapján készült felmérés szerint tavaly 18 millió, két éve pedig 16,5 millió, honfitársunk lépte át a határt - áll a SkyEurope közleményében. Ugyanakkor a magyarok évről évre egyre kevesebbet költenek külföldön, a külföldre utazó magyarok eddig idén 484 millió eurót fordítottak utazásaikra, amely csaknem egynegyedével kevesebb, mint 2005 azonos időszakában. Az utazásra fordított költségek csökkenése arra ösztönzi a légitársaságokat, hogy újabb és újabb kampányokat indítsanak az utazási kedv növelése érdekében. A SkyEurope például most egy pizza áráért repíti utasait Európa 10 városába.

Amszterdam, Róma, Milánó, Nápoly, Párizs, Nizza, Barcelona, Velence, Bukarest, Koppenhága 1990 Ft-ért elérhető. Az október 15-ig tartó foglalási időszakban ez az ár már tartalmazza a repülőtéri illetéket és egyéb adókat is, és 2007. március 24-ig bármilyen utazási időpontot kiválaszthat az utazó (kivéve a dec.15- jan.8-ig).