Vince, Artúr
-11 °C
-1 °C

Lassan csak ruhát vesznek boltban a britek

MTI
2006.10.12. 15:34
Az utazási irodák, mobiltelefon szaküzletek és bankok eltűnhetnek a brit városok bevásárló utcáiból, mert a vevők egyre több terméket vásárolnak a világhálón, és egyre inkább csak olyan termékekért járnak a hagyományos boltokba, mint a divatos ruházati cikkek és kiegészítők - állítja az ACNielsen piackutató cég most megjelent tanulmánya. Az üdülések, MP3-lejátszók, bankhitelek és mobiltelefonok piacán már az internet a britek vásárlásainak fő iránya. A divatcikkeket, ékszereket és órákat azonban még a fogyasztók legalább 50 százaléka inkább boltokban szeretné megvásárolni. "A bevásárló utcákban olyan boltok maradnak a jövőben is, amelyek olyan termékeket kínálnak, amiket a vásárlók mindenképpen szeretnének megnézni, megtapogatni, kipróbálni, mielőtt megvennék azokat" - állítja az ACNielsen Europe elnök-vezérigazgatója, Frank Martell. A tanulmány azt is kimutatta, hogy az online vásárlás növekvő népszerűsége az elmúlt tíz évben jelentősen gyengítette a hagyományos hirdetések erejét is. Míg a divatcikkek és az autók piacán változatlanul fontosak a nyomtatott és televíziós hirdetések, a többi csoport esetében hatékonyabbnak látszik az internetes hirdetések, a márkahűség és a személyes javaslatok kihasználása.

Kreuzenstein mesevára

Nézd meg Te is Laczko legújabb fotóit!

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.