Vilma
-7 °C
4 °C

A Procteré a Clariol

CNN
2001.05.21. 10:19
A Procter & Gamble amerikai háztartási és vegyiáru gyártó 5 milliárd dollárért megvásárolta a Bristol-Myers Clairol nevű hajápolási márkáját. Az ügylet részvénycserét nem foglal magában - teljes egészében készpénzben bonyolódik. A Procter számára a Clairol hajfesték üzletága jelentette a legfőbb csáberőt, a Pantene és a Head and Shoulders után a Clairol már a harmadik hajápolási márkája a konszernnek. A Clairolt a P&G a japán Kao elől szerezte meg, a vállalat életében az ötmilliárd dollár az eddigi legnagyobb vételár, amit egy termékért kifizettek.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Fergeteges Szilveszter

Fantasztikus szilveszteri vacsorával, hajnalig tartó bulikban, ismert sztárokkal töltheti el az év utolsó éjszakáját.