Business Talks '24
Üzleti konferencia
Az intézet adatai szerint tavaly sörre 36,8 milliárd forintot, szénsavas üdítőitalra 23,6 milliárdot, gyümölcslére 17,7 milliárdot, ásványvízre pedig 13,3 milliárd forintot költött a lakosság. A fennmaradó összeg a szörp és a szódavíz között oszlik meg.
A GfK 1989 óta két évente méri fel a lakosság italfogyasztási szokásait, a felnőtt lakosságot reprezentáló ezer fős minta személyes megkérdezésével. A legutóbbi felmérésben a válaszadók 30 százaléka a különösen kedvelt italok közé sorolta a sört.
Az idei év első négy hónapjában a megkérdezettek 61 százaléka fogyasztott rendszeresen ásványvizet. Továbbra is nő az ásványvíz fogyasztása, de már kisebb mértékben, mint korábban. Az ásványvíz mellett kedvelt ital a szóda, a felmérésben résztvevők 52 százaléka fogyasztja szívesen. A szénsavas üdítőitalok kedvelőinek aránya 1989 óta mintegy 25 százalékkal növekedett és az idei év első négy hónapjában elérte az 51 százalékot.
Business Talks '24
Üzleti konferencia