Vártnál jobb Cadbury-Schweppes eredmény
A brit Cadbury-Schweppes élelmiszeripari vállalat az első félévben 351 millió fontos adózatlan profitot ért el egyszeri tételek nélkül. Ez 14 százalékkal jobb eredmény a tavalyi első félévinél. Az elemzők legföljebb 345 millió fontot jósoltak. Egyszeri tételekkel együtt az adózatlan nyereség 314 millió font lett. Az értékesítés 26 százalékkal 2,46 milliárd fontra nőtt.
Összességében az értékesített üdítőital-mennyiség 2 százalékkal nőtt az Egyesült Államokban, Európában és Ausztráliában. Az Egyesült Államokban 13 százalékkal bővült fél év alatt az értékesítés. Édességekből 2 százalékkal nagyobb mennyiséget adtak el. A feltörekvő piacokon a volumen 6 százalékkal bővült; ezeken a piacokon értékesítették az eladott mennyiség 25 százalékát.