A Nivea világmárkának köszönhetően jól megy a hamburgi Beiersdorf háztartás-vegyipari konszernnek. A vállalat forgalma az idei év első kilenc hónapjában a tavalyi ugyanezen időszakhoz képest 10,4 százalékkal 3,48 milliárd euróra emelkedett. Működési eredménye (EBIT) 25,4 százalékkal 390 millió euróra nőtt. Így a Beiersdorf forgalomarányos haszonkulcsa 10,6 százalék volt. A forgalom motorja a kozmetikai részleg volt, az eladások világviszonylatban 13,7 százalékkal nőtt itt. A Nivea mellett a Labello és a la prairie márkák kétszámjegyű forgalomnövekedést hoztak. E részleg adta a konszern működési nyereségének oroszlánrészét, 314 millió márkát. A Beiersdorf új termékekkel, valamint egyre több országban való terjeszkedéssel növelte forgalmát és nyereségét a kozmetikai részlegnél, különösen a Nivea termékeknél. A Beiersdorf forgalmának kétharmad része jut a kozmetikai részlegre. A gyógyászati részlegénél - Hansaplast és Futuro márkák - viszont visszaesés volt. A Harry Potter film jövő heti vetítésének indulásával a Beiersdorf is profitálni akar a Potter mániából: Nyugat-Európa és Ázsia több országában a gyerekek sérüléseit Harry Potter sebtapasszal láthatják el.