72 százalékkal csökkent a ProSiebenSat.1 Media nyeresége
A reklámbevételek csökkenése miatt 17 millió euróra esett vissza a
ProSiebenSat.1 Media AG, a legnagyobb német kereskedelmi
televíziótársaság adózás előtti nyeresége a második negyedévben. Az
eredmény 72 százalékkal kisebb a tavalyi második negyedévinél.
A ProSiebenSat.1 Media AG árbevétele az elemzői várakozásoknak megfelelően négy százalékkal 496 millió euróra csökkent, mivel elmaradt a június futball VB-től várt bevétel-növekedés, a közvetítés költségei viszont a vártnál nagyobbnak bizonyultak.
A ProSiebenSat.1, a csődbe ment KirchMeida "koronagyémántja", hamarosan új többségi tulajdonos birtokába kerül. A csődeljárás keretében folytatott eszközértékesítések feltehetőleg még ebben a hónapban lezárulnak.