"Mi lesz előbb: 4-es metró, M0-s gyűrű vagy magyar euró?" – tettük fel a kérdést a múlt héten, hiszen nemcsak az közös e nagy magyar projektekben, hogy évek óta mind későbbi időpontra ígérik megvalósításukat, hanem az is, hogy a jelenlegi ígéretek mindhárom esetében 2011-2015 körüli céldátumot lőttek be. A Pató Pál-futam szorossá vált.
Kérdések és válaszok
Noha legrégebbi álmunk, az M0-s immár 65 éves, a 4-es metró csak 35, az euróbevezetés pedig még tinikorú, 15, önök – ahogy tippünk megadásakor mi is – arra számítanak, hogy a metró épül meg legelőbb. A mostani 2011-es céldátumot mi megfejeltük még 2 évvel, 2013-ban futhat szerintünk a metró.
Autós nemzet lettünk. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy csak minden negyedik olvasónk jelölte meg az eurót mint a vágy legsürgetőbb tárgyát. A nép M0-st akar. Érdekes, hogy a 4-es metró szinte senkinek sem kell, 4600-ból csak 143-an választották.
A metróba elkúrtukszondánk is belezöldült: az 5500 leadott szavazat 60 százaléka ezt tartotta a leginkább elrontott projektnek, míg az M0-s úgymond szakmai támogatottsága a legnagyobb; inden harmadik olvasónk az euróbevezetés csúszását jelölte meg a legkomolyabb fiaskónak.