A Spar is beszáll az utazási piacra

2010.12.01. 16:23
Az osztrák kiskereskedelmi csoport is belevág az utazási bizniszbe, online szolgáltatásokkal kezd.

Több nagy kereskedelmi hálózat után decembertől a Magyarországon érdekeltséggel rendelkező osztrák Spar csoport is belép az utazási piacra, erre rendszeresített online oldalán évente több mint ezer utat lehet majd lefoglalni.

A Spar csoport magyarországi konszolidált forgalma tavaly elérte a 397,3 milliárd forintot, ami 6,2 százalékos növekedés az előző évi  
374,2 milliárd forinthoz képest - közölte Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.

A  Spar csoport az idén érzékelhető forgalomnövekedés mellett a jelenlegi 14 százalékot meghaladó piaci részesedését 15 százalék körülire akarja emelni.

Eddig a Billa, a Lidl, a Hofer, a Merkur és a Zielpunkt indított saját internetes idegenforgalmi foglalórendszert a Spar konkurensei közül.