Business Talks '24
Üzleti konferencia
Országos mozgalmat indított a belföldi üdülés népszerűsítésére a Magyar Turizmus Zrt. és a Magyar Termék Nonprofit Kft.
A Turizmus Zrt. legfrissebb kutatása szerint idén a lakosság 54 százaléka tervezi azt, hogy nyaralni megy a tavalyi 46 százalék után. Az emberek háromnegyed ideahaza töltené a szabadságát.
A magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken töltött vendégéjszakák számának több mint felét már belföldi vendégek adják, ezzel együtt a magyar lakosság évente mintegy 400 milliárd forintot költ külföldi utazásra. A mozgalom célja, hogy ennek a 400 milliárdnak a lehető legnagyobb részét mégis itthon költség el a nyaralók.
A szemléletformáló kampány célja, hogy divatot, trendet csináljon a belföldi turizmusból, ez ráadásul a gazdasági növekesdést is serkentené.
A kampány célja, hogy az emberek a mostaninál több időttöltsenek el a kiszemelt hazai nyaralóhelyeken.
A kampányban azon lesz a hangsúly, hogy a belföldi utak milyen személyes élményeket kínálnak és érzelmileg hogy hatnak a hazai lakosságra. Egy-egy utazás hosszú távon is hatással lehet a közérzetünkre, megváltoztathatja véleményünket, szokásainkat, látásmódunkat, viszonyunkat az élet kisebb-nagyobb dolgaihoz - áll a reklámanyagban.
Business Talks '24
Üzleti konferencia