Ezúttal nem kőolaj az alapanyag
Ettől a rafkós iparostól vásárolta meg a névhasználati jogot a csányi Pannon-Aqua '95 Rt., amely augusztusban piacra dobja a csak nevében nosztalgikus italt. A beltartalom ugyanis saját fejlesztés, sőt Szalay Attila elnök szerint újdonság Magyarországon, hiszen egyfelől aránylag magas gyümölcstartalmú - 20 százalékos - másfelől szénsavas. Lehet jókat büfizni.
Apránként dől a suska
Az elnök nem árulta el, mennyiért jutottak a névhez, annyit azért kibökött, hogy nem egyszeri nagyobb összeget fizettek, hanem a forgalom szerint, royalty formájában csengetnek.
Fidesz-közeli üdítő? Nem
Először stílszerűen a narancsos Bambit hozza ki a Pannon-Aqua, másfél literes palackban. Az üveg és a címke betűtípusa igyekeznek emlékeztetni az eredetire, de nem azonosak a klasszikus termék csomagolásával. Később lesz félliteres is - nyugtatott meg Szalay, aki elmondta, hogy gondolkoztak a csatosüvegen is, de azt senki sem gyártotta volna le.
Eddig hígabban utaztak
A Pannon-Aqua jó egymilliárd forintos éves forgalmú, hetven embert foglalkoztató középvállalkozás. Fő profiljuk az ásványvíz, ők látják el a Tescót a Tesco néven forgalmazott itallal.