Olivér
0 °C
4 °C

Újabb spanyol ruhamárka érkezik

2007.11.22. 07:54
A Spriengfieldet is tulajdonló Cortefiel csoport névadó divatmárkáját is behozná 2009-től Magyarországra. Bár a vállalat több helyütt franchise szerződéseket köt, eddigi magyarországi beruházásaikhoz hasonlóan saját tulajdonú üzlettel terveznek megjelenni, a Cortefiel termékekkel a 30-60 közötti urbánus korosztályt célozzák.

Új márkával bővül a közeljövőben a magyar ruházati piac - tudta meg a Világgazdaság. A hazánkban már ismert Springfield és WomenSecret üzletek anyavállalata, a spanyol Cortefiel csoport ugyanazon elnevezésű divatmárkája gazdagítja majd a hazai kínálatot, a tervek szerint egyelőre 2009-ben.

Murányi Emese, a vállalat magyarországi country managere lapunk érdeklődésére elmondta: a Cortefiel közép-felső kategóriás márka célcsoportja elsősorban a 30 és 60 év közötti korosztály, köztük is az úgynevezett urbánus felnőttek. A magyar piacon már jelen lévő brandek közül a Cortefiel elsősorban a Marks & Spencernek lehet a versenytársa - tette hozzá.

A spanyol vállalat honlapja szerint a márka franchise-joga - Spanyolországon és Portugálián kívül - megvásárolható: elsősorban a százezer főt meghaladó településeken lévő és kereskedelmi szempontból előnyös területek az ideális üzlet elhelyezésének paraméterei. Kizárólag 200 négyzetméter felett lehet üzletet nyitni. A country manager szerint a magyar Cortefiel áruház ennek ellenére saját üzemeltetésű üzlet lesz.

A Cortefiel 1999-ben lépett a magyar piacra a Springfielddel és a WomenSecrettel. A csoport Magyarországon saját tulajdonban működteti az üzleteket, legutóbb kedden nyílt meg egy egység a Westend bevásárlóközpontban. Jelenleg három WomenSecret és öt Springfield üzletben kaphatók a termékek.

A piacra lépéskor a Cortefiel francia tulajdonosától megvásárolta a Tulipán Ruhaipari Rt. részvényeit. Ezt a társaságot - néhány korszerűsítési beruházás után - tavaly számoltatta fel a spanyol konszern, s az itteni gyártást Kínába és Észak-Afrikába telepítette át.