Popcornízű is lehet a magyaros Gumimaci

2006.03.24. 09:03
Hamarosan világszerte saját fejlesztésű termékkel is piacra lép a nemesvámosi Haribo Hungária, írta a Napi Gazdaság. A cég a számára Németország és az Egyesült Államok mellett mára egyre meghatározóbb a kelet-európai, valamint a Benelux államok piaca is.
Hamarosan világszerte saját fejlesztésű termékkel is piacra lép a nemesvámosi Haribo Hungária Édességgyártó és Forgalmazó Kft. A tervek szerint az Egyesült Államokban popcornízű termékekkel jelennek meg. A folyamatosan növekvő megrendelések miatt a társaság tovább növeli termelését és a foglalkoztatottak számát.

Az elmúlt évek eredményeinek köszönhetően, a termékfejlesztésbe is bekapcsolódhat a nemesvámosi székhelyű Haribo Hungária Édességgyártó és Forgalmazó Kft. - erősítette meg a Napi Gazdaság információit Axel Pietruschinski ügyvezető igazgató.

A folyamatosan növekvő kereslet miatt a magyar Haribo az idén tovább növeli termelését. A közelmúltban többműszakos munkarendet vezettek be, s bővítették a létszámot is. A cég jelenleg 165 dolgozót foglalkoztat.

A tavalyi 9 ezer tonna helyett 2006-ban várhatóan több mint 10 ezer tonna édességet gyártanak majd. Ugyanakkor az újabb kapacitásbővítő beruházásokról még nem született döntés.

Marek Kisielewski, a cég kereskedelmi ügyekért felelős ügyvezető igazgatója szerint Németország és az Egyesült Államok mellett mára egyre meghatározóbb a kelet-európai, valamint a Benelux államok piaca is.

A Haribo-csoport egyébként 1999-ben hozta létre a Haribo Hungáriát. Ezt követően megvásárolták a Flórián Kft.- t, majd 2002-ben egy 23 ezer négyzetméteres nemesvámosi telken 4 ezer négyzetméteres gyártóbázist építettek.