Ambrus
-7 °C
3 °C

Helyreigazítás

2005.07.20. 16:50
A Népszabadságtól április 18-án lapszemlézett "Vizsgálat a Szerencsejáték Felügyeletnél" cikk miatt a bíróság a következő helyreigazításra kötelezte az Indexet.
"A www.index.hu internetes oldalon 2005. április 18-án megjelent a "Vizsgálat a Szerencsjáték Felügyeletnél" című cikkünkben valótlanul híreszteltük, hogy vannak olyan cégek, amelyek milliós tartozás mellett is megkapják az engedélyt és valótlanul híreszteltük, hogy vannak olyanok, akiket a Felügyelet ok nélkül elutasít. Valótlanul híreszteltük továbbá, hogy utóbbiak közül többen is pert nyertek a Szerencsejáték Felügyelettel szemben, úgyszintén valótlanul híreszteltük, hogy részükre eddig negyvenmillió forint kártérítést ítélt meg a bíróság."