A Roland Divatház Rt. a közelmúltban kizárólagos jogot szerzett az egyesült államokbeli Tommy Hilfiger márka magyarországi forgalmazására - erősítette meg lapunk információit Berendi András, a társaság tulajdonos-vezérigazgatója. 15-20 boltból álló, önálló országos hálózatot építenek ki, várhatóan összesen több milliárd forintos költséggel - mondta el Berendi. Az első három Tommy Hilfiger-üzletet az ősszel nyitják meg; kettőt Budapesten - az Aranykéz utcában, illetve a Mammut bevásárlóközpontban -, egyet pedig Szegeden.
Később várhatóan minden nagyvárosban megjelenik a márka. A tavaly mintegy 2 milliárd forintos nettó árbevételt elérő Roland vezérigazgatója elmondta, hogy ettől függetlenül is a jövőben a jelenleg 22 üzletből álló hazai kiskereskedelmi hálózatuk fejlesztésére koncentrálnak, hiszen az árbevétel, illetve az eredményesség szempontjából ez a meghatározó. A cég háromtagú menedzsmentjének névértéken eladták a felszámolás alatt álló kaposvári Tallián Ruhaipari Rt.-ben lévő közel 50 százalékos részvénycsomagjukat, még a felszámolási eljárás kezdete előtt - közölte Berendi. A Talliánnal, illetve az ugyancsak a háromtagú menedzsment által létrehozott Kaposvári Ruhagyár Kft.-vel változatlanul szoros kapcsolatban vannak, hiszen ők adják bérbe az ingatlanokat és a termeléshez szükséges gépeket és eszközöket is, emellett a Kaposváron előállított termékek mintegy 35-40 százalékát továbbra is a Roland veszi át. A Talliánból egyébként úgy szálltak ki, hogy a társaságnak egyetlen fillér hiteltartozása sem maradt, s az ingatlanokat és az eszközöket jutányos áron bérelhetik.