Tommy Hilfiger bolthálózat épül

2004.05.25. 08:07
Ősszel nyílik az első márkabolt, de összesen 15-20 boltból álló lánc kiépítését tervezi a magyarországi forgalmazásra kizárólagos jogot szerzett Roland Divatház Rt.
A Tommy Hilfiger termékeit ősztől kizárólagos joggal a Roland Divatház Rt. forgalmazza Magyarországon. A cégcsoport 15-20 üzletből álló országos hálózatot alakít ki az amerikai márka számára.

A Roland Divatház Rt. a közelmúltban kizárólagos jogot szerzett az egyesült államokbeli Tommy Hilfiger márka magyarországi forgalmazására - erősítette meg lapunk információit Berendi András, a társaság tulajdonos-vezérigazgatója. 15-20 boltból álló, önálló országos hálózatot építenek ki, várhatóan összesen több milliárd forintos költséggel - mondta el Berendi. Az első három Tommy Hilfiger-üzletet az ősszel nyitják meg; kettőt Budapesten - az Aranykéz utcában, illetve a Mammut bevásárlóközpontban -, egyet pedig Szegeden.

Később várhatóan minden nagyvárosban megjelenik a márka. A tavaly mintegy 2 milliárd forintos nettó árbevételt elérő Roland vezérigazgatója elmondta, hogy ettől függetlenül is a jövőben a jelenleg 22 üzletből álló hazai kiskereskedelmi hálózatuk fejlesztésére koncentrálnak, hiszen az árbevétel, illetve az eredményesség szempontjából ez a meghatározó. A cég háromtagú menedzsmentjének névértéken eladták a felszámolás alatt álló kaposvári Tallián Ruhaipari Rt.-ben lévő közel 50 százalékos részvénycsomagjukat, még a felszámolási eljárás kezdete előtt - közölte Berendi. A Talliánnal, illetve az ugyancsak a háromtagú menedzsment által létrehozott Kaposvári Ruhagyár Kft.-vel változatlanul szoros kapcsolatban vannak, hiszen ők adják bérbe az ingatlanokat és a termeléshez szükséges gépeket és eszközöket is, emellett a Kaposváron előállított termékek mintegy 35-40 százalékát továbbra is a Roland veszi át. A Talliánból egyébként úgy szálltak ki, hogy a társaságnak egyetlen fillér hiteltartozása sem maradt, s az ingatlanokat és az eszközöket jutányos áron bérelhetik.