31 százalékos bővülés
A KSH adatai szerint a magyarországi kiskereskedelmi forgalom volumene csaknem 10 százalékkal haladta meg 2003 első három hónapjában az egy évvel korábbit. A hirdetési szempontból különösen fontos élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelem forgalma nyolc százalékkal gyarapodott az első negyedévben. A havi bontás szerint az idén az első két hónap gyengébb forgalombővülést hozott, majd márciusban gyorsult az ütem. Áprilisban egyenesen szárnyalt a költés, az év/év alapon számolt bővülés 31 százalék volt.
35 százalékos reklámbevétel-növekedés
A médiatípus szerinti bontásból kiderül, hogy ebben az esztendőben a kábeltelevíziók kivételével minden egyes hagyományos médium iránt az inflációnál nagyobb arányban, a rádiók iránt pedig ahhoz közeli mértékben nőtt a kereslet. A televíziók "papíron" 35 százalékos reklámbevétel-növekedést értek el, így az első öt hónapban 97 milliárd forintot könyvelhettek el. A könnyebben kalkulálható területek közül a nyomtatott sajtó 9, a közterületi szegmens pedig 8 százalékos bevételnövekedést ért el nominálisan.