A KLM a legtrehányabb
Az összesítés szerint a Turkish Airlines járatain vész el a legkevesebb csomag, ezer utasra számítva mindössze 3,9 bőrönd, míg a legtöbb a KLM járatain, ezer utasra számítva 22,6. Ausztria e rangsor középmezőnyének az alsó felén helyezkedik el, mivel az AUA járatain ezer utasra számítva 15 az eltűnt csomagok száma.
Az osztrák cég azonban felhívta a figyelmet arra, hogy a járatain eltűnt csomagok 85 százaléka 48 órán belül megkerül, és vissza is jut a tulajdonosokhoz. Az AUA-nál rosszabb eredményt mutathat fel az Alitalia, amely e listán a 25. helyre került, vagy az Air France, amely a 24. lett, vagy a British Airways, amely a 22., illetve a Lufthansa, amely a 20. helyet szerezte meg.
Az Olympic késik a legtöbbet
Az AEA a 15 percesnél nagyobb járatkésések alapján is összeállított egy listát, amelyen harminc légitársaság között a Malév az érkezési idők betartását tekintve éves szinten a 7., 85,3 százalékban pontos érkezéseivel, a leszállási késések átlagos hossza 42,8 perc. Az indulási időket tekintve ugyancsak a 7. helyezett, 86,0 százalékban pontos felszállásokkal, az indulási késések átlagos hossza 44,2 perc. Járatrendszeresség tekintetében a Malévot a 8. helyre sorolták, a magyar légitársaság a járatait 99,1 százalékos rendszerességgel működteti.
A legpontosabb társaság az Air Malta lett, amelyet az izlandi Icelandair és a szlovén Adria Airways követ. A legtöbb késést a görög Olympic Airways járatain mutatták ki. A nagyobb légitársaságok közül a Lufthansa a 8., míg a British Airways és a svájci Swiss a 17. lett a pontossági rangsorban.