Miklós
-7 °C
4 °C

Nem adják el a Mai Napot

2005.06.02. 16:57
Az elmúlt egy hónapban többen ajánlatot tettek a Mai Nap megvételére - erősítette meg az Index információját a Ringier kiadó ügyvezető igazgatója. A bulvárlapot azonban nem adják el, mert nem jött megfelelő ajánlat.
Nem adták és nem adják el a Mai Nap bulvárlapot - közölte az Index kérdésére a Ringier Kiadó ügyvezető igazgatója. Papp Béla elismerte, hogy az elmúlt hónapokban is érkeztek megkeresések a Ringierhez a Mai Napra, de egyelőre nem kaptak olyan ajánlatot, melyért hajlandóak lennének eladni a lapot. Az érdeklődő cégek neve nem publikus.

A Mai Napot nem tervezi eladni a Ringier, hiszen az elmúlt hetekben is volt egy nagyobb marketingberuházás. Természetesen minden termékre van egy olyan ajánlat, melyért érdemes megfontolni, hogy eladják - és ez valamennyi lapjukra igaz - tette hozzá Papp Béla.

Tulajdonosváltások

A Mai Napot 2001-ben vette meg a svájci Ringier Kiadó, majd beolvasztotta a Blikkbe. A következő évben újra kiadták a bulvárlapot, mert a Ringier akkor engedélyezte a logo és a név használatát egy másik kiadónak. A Ringier 2004-től adja ki ismét maga a Mai Napot.

A Mai Nap 2001-es megszűnésekor a lap akkori munkatársainak egy része egy másik bulvárújságot indított, a Színes Mai Lapot. Tavaly októberben a Ringier milliárdos pert indított a Színes Mai Lapot kiadó Híd Rádió Rt. ellen, mert szerintük a bulvárújság a logo- és névhasználattal védjegybirtoklást követtek el. A történet háttere, hogy a tulajdonosok a 2001 márciusától megjelenő Színes Mai Lapot az RK hozzájárulása, illetve engedélye nélkül vezették be, illetve tartották a sajtópiacon.