Vidéken terjeszkedik a New Yorker

2006.10.17. 07:59
Szombathelyen és Győrben nyit új üzleteket a New Yorker. A divatlánc a 12-35 év közötti korosztályt célozza meg termékeivel. Felmérések szerint a márka benne van a hazai top tízben.

Októberben Szombathelyen, novemberben, Győrben is új üzletet nyit a New Yorker - nyilatkozta a Világgazdaságnak Volker Putzmann. A német divatlánc marketingigazgatója szerint a magyar piac elvárásaiknak megfelelően fejlődik, és jelenleg legfőbb céljuk a terjeszkedés.

A cég 1999-ben jelent meg Magyarországon, az idén szeptember végén nyitotta tizedik magyar üzletét Szekszárdon. Budapesten pedig már lefoglaltak egy részt az egykori ORI-székház helyén 2007 őszén nyíló épületben. A helyiség másik felén a skandináv divatlánc, a Hennes and Mauritz (H&M) nyit boltot jövőre.

A New Yorker a 12 és 35 év közötti csoportot célozza meg. Volker Putzmann elmondása szerint a legkelendőbb darabok a magyar vásárlók körében a farmerek és a kiegészítők. Felméréseik szerint a New Yorker márka benne van hazai top tízben. A német divatlánc az elmúlt években kezdett komolyabban terjeszkedni a kelet-közép-európai országokban, és 2006 júniusában két egységgel a litván piacra is belépett.

Jelenleg összesen 470 üzlete van, és ebben az évben további 20 új kereskedés várja a vásárlókat. Magyarország mellett további hat országban kívánnak üzleteket nyitni: Német-, Spanyol-, Lengyelországban, Litvániában, Hollandiában és Ausztriában.