Zelma, Rajmund
-10 °C
-3 °C

Reklám a parkolójegyen

2004.07.26. 16:19
Angol és német mintára a hazai parkolójegyek hátoldala is reklámfelületté válhat, a hirdetési módszert levédő cég kuponakciókkal népszerűsítené a ma inkább negatív töltetű új médiumot.
A nyár végére mindhárom fővárosi parkolási céggel kizárólagos megállapodása lesz a McLane Kft.-nek a parkolójegyek hátoldalának reklámcélú értékesítésére, mondta az Indexnek a cég vezetője, Kriss Béla. A társaság tulajdonosa Angliában találkozott hasonló, Európa több országában ismert hirdetésekkel, és levédette a hirdetési módszert Magyarországon.

Nem közkedvelt médium

"A parkolójegyhez ma még sok negatív érzés kötődik, az autósok nem szeretik a fizetős rendszert, ez pedig nyilván nem előny egy hirdetési felület esetében" - ismerte el az Indexnek Kriss Béla. Céljuk ezért üzleti értelemben is az, hogy megkedveltessék a jegyeket, amit kuponszerű hirdetésekkel kívánnak elérni. Olyan hirdetőket keresnek, akik az összegyűjtött jegyekért valamilyen szolgáltatást vagy ajándékot adnak.

Még nincsenek hirdetők

A cég egyelőre még egyetlen hirdetővel sem szerződött, a cégvezető ezt részben a nyárnak, részben az általa is magasnak mondott áraknak, illetve annak tudja be, hogy a cégek többsége nem szeretne első lenni. Az érdeklődés ugyanakkor Kriss Béla szerint jelentős, ami nem csoda, hiszen éves szinten a fővárosban 16 millió jegyet vesznek az autósok a több mint ezernégyszáz automatából, ami azt jelenti, hogy havonta 1,3 millió elérést kínálnak az új médium igénybe vevőinek.

A cég egyelőre az első időszak fővárosi tapasztalatait szeretné felmérni, azután a parkolási rendszert bevezető vidéki városokban is feltűnik majd.

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!

Európai körutazások

Izlandi csillagtúra, Skócia felfedezése, a csodás Szicília, és a bajor kastélyok világa.