Vilma
-7 °C
4 °C

Reklám a parkolójegyen

2004.07.26. 16:19
Angol és német mintára a hazai parkolójegyek hátoldala is reklámfelületté válhat, a hirdetési módszert levédő cég kuponakciókkal népszerűsítené a ma inkább negatív töltetű új médiumot.
A nyár végére mindhárom fővárosi parkolási céggel kizárólagos megállapodása lesz a McLane Kft.-nek a parkolójegyek hátoldalának reklámcélú értékesítésére, mondta az Indexnek a cég vezetője, Kriss Béla. A társaság tulajdonosa Angliában találkozott hasonló, Európa több országában ismert hirdetésekkel, és levédette a hirdetési módszert Magyarországon.

Nem közkedvelt médium

"A parkolójegyhez ma még sok negatív érzés kötődik, az autósok nem szeretik a fizetős rendszert, ez pedig nyilván nem előny egy hirdetési felület esetében" - ismerte el az Indexnek Kriss Béla. Céljuk ezért üzleti értelemben is az, hogy megkedveltessék a jegyeket, amit kuponszerű hirdetésekkel kívánnak elérni. Olyan hirdetőket keresnek, akik az összegyűjtött jegyekért valamilyen szolgáltatást vagy ajándékot adnak.

Még nincsenek hirdetők

A cég egyelőre még egyetlen hirdetővel sem szerződött, a cégvezető ezt részben a nyárnak, részben az általa is magasnak mondott áraknak, illetve annak tudja be, hogy a cégek többsége nem szeretne első lenni. Az érdeklődés ugyanakkor Kriss Béla szerint jelentős, ami nem csoda, hiszen éves szinten a fővárosban 16 millió jegyet vesznek az autósok a több mint ezernégyszáz automatából, ami azt jelenti, hogy havonta 1,3 millió elérést kínálnak az új médium igénybe vevőinek.

A cég egyelőre az első időszak fővárosi tapasztalatait szeretné felmérni, azután a parkolási rendszert bevezető vidéki városokban is feltűnik majd.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Fergeteges Szilveszter

Fantasztikus szilveszteri vacsorával, hajnalig tartó bulikban, ismert sztárokkal töltheti el az év utolsó éjszakáját.