Business Talks '24
Üzleti konferencia
A L'Oreal duplázott
A magyarországi cégek közül továbbra is a napi fogyasztási cikkeket kínáló Unilever Magyarország Kft. a legnagyobb hirdető, a társaság idén január-júliusban a tavalyi összeg ötödével többért, mintegy 11 milliárdért népszerűsítette termékeit. A L'Oreal Magyarország Kft. növelte leginkább a reklámkiadásait, hiszen a kozmetikai cég több mint ötmilliárdért hirdetett, szemben a tavalyi 2,3 milliárddal. A legfontosabb hirdetők listájának állandó szereplői a mobilszolgáltatók, közülük idén eddig a Pannon GSM volt a legaktívabb, a társaság reklámköltése 4,8 milliárd forint volt, ez nominálisan 11 százalékos növekedés a tavalyihoz képest. A Westel és a Vodafone fej-fej mellett halad négy-négy milliárd forint körüli költéssel, ám ez a Westel esetében hétszázalékos csökkenést, a Vodafone-nál viszont 27 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
EUKK: egymilliárd
Az élmezőny cégei közül idén eddig a Nestlé háromnegyedével növelte, míg a Henkel ötödével csökkentette reklámcélú kiadásait 2002 első hét hónapjához képest. A bankok közül ismét a privatizáció előtt álló Postabank szerepel a legelőkelőbb helyen a maga egymilliárdos reklámköltésével. Felkerült a listára az idén kommunikációs tevékenységbe kezdő Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány is, amely listaáron egymilliárdért népszerűsítette az ország integrációját.
Business Talks '24
Üzleti konferencia