Business Talks '24
Üzleti konferencia
A Rádió Š kezdeményez
|
Kártya helyett díjcsomag
"Először nem tudtuk, hogy melyik termékünket kellene hirdetnünk," - mondta Nagy Bálint, a Matáv kommunikációs igazgatója - "a rádió munkatársai azonban segítettek a közösség szokásainak megismerésében. Így derült ki, hogy például telefonkártyát nem volna érdemes reklámozni, mert ez az eszköz nem olyan népszerű a közösségben. Mivel azonban az udvariassági formulák, és a családtagok bevonása miatt általában a telefonbeszélgetések hosszúra nyúlnak, ezért az öt perc után húsz, tíz perc után harminc százalékos kedvezményt adó díjcsomag hirdetése mellett döntöttünk."
Lesz folytatás
Az igazgató hozzátette: a Matáv készített már kifejezetten kis közösségnek szóló reklámot. A külföldi hívásoknál kedvezményt biztosító Barangoló kártyát például kínai piacokon, és magyarországi kínai lapokban hirdették kínai nyelven. Nagy elmondta: bízik a mostani kampány sikerében, és mivel fontosnak tartják a roma népesség megszólítását, a cég újabb nekik szóló reklámok készítését tervezi.
Business Talks '24
Üzleti konferencia