Business Talks '24
Üzleti konferencia
Nyolcszázmilliós piac
A forgalmazók szerint a piac idén mintegy 40 százalékkal bővül tavalyhoz képest, értéke nagykereskedelmi áron számolva elérheti a 800 millió forintot. A kilencvenes évektől Magyarországon megjelenő hipermarketeknek (Auchan, Cora és Tesco) köszönhetően a még talpon maradt nagy importőrök értékesítése visszaesett. Így a többlet a multiknál jelentkezik, ezek külföldi anyavállalatai általában a beszerzési ár alatt, akciósan vásárolják a strandcikkeket, áraikkal lehetetlen versenyezni - véli Becker Gabriella, az Impag Hungary Játék és Sportszer Kft. ügyvezetője.
Nincs sláger
A Magyarországon kapható vízi játékok mintegy 80 százaléka Intex-gyártmány, ezeket a hongkongi anyacég Kínában készíti. A játékokat itthon jórészt a hipermarketek és a Recontra Kft. forgalmazza, a fennmaradó részen pedig az osztrák Vog Kft., a Wencke márkával a német-magyar Regio Kft. valamint a Splash-termékekkel a holland érdekeltségű Impag osztozik. (Ezek a cégek is Kínában gyártott termékeket értékesítenek s a hipermarketeknek is szállítanak.) A kizárólag nyáron értékesíthető strandcikkek között a szín és forma szempontjából nincs slágertermék, a forgalmazók szerint mindig a legolcsóbb, akciós cikkek fogynak a legjobban.
Business Talks '24
Üzleti konferencia