Barbara, Borbála
-5 °C
3 °C

A tv2 cáfolja az eladásáról szóló híreket

2003.04.16. 15:41
A tv2 vezetése közleményben cáfolta a Magyar Nemzet mai számában megjelenteket, amelyek szerint a TV3 volt tulajdonosa venné meg a kereskedelmi csatorna többségi részesedét.
A kiadott dokumentum szerint a tv2 "valótlan tényállítások" miatt sajtó helyreigazítási eljárást indít nemcsak a közzétevők, hanem a híradást átvevőkkel szemben is.

A közlemény leszögezi, hogy sem az MTM-SBS Televízió Rt., sem annak részvényesei nem tárgyalnak a társaság részvényeinek eladásáról. A dokumentum úgy fogalmaz, hogy a részvényesek elégedettek a társaság gazdasági mutatóival és a korábbiakban már többször említett 25 százalékos részvénycsomag-eladástól eltekintve nem kívánnak megválni részvényeiktől.

Hitelfelvételről a társaság több bankkal folytatott tárgyalásokat, melyek egyike sem zárult még le. A hiteligénynek a tv2 közleménye szerint semmi köze a társaság mindennapi működése finanszírozásához, annak célja a jelenlegi hitelportfólió feltételeinek javítása, és fejlesztések finanszírozása.

Elutasított hitelkérelmek?

A Magyar Nemzet szerdai számában arról írt, hogy a tv2 többségi részesedésének megvételét fontolgatja Ronald Lauder, a volt TV3 tulajdonosa. A lap szerint az MFB-hez benyújtott 6 milliárdos hitelkérelem után a Postabank is elutasította a csatorna 3 milliárd forintos hitelét.