A Tesco angliai áruházaiban már van hasonló szolgáltatás, de Magyarországon teljesen újszerű az ilyen értékesítés -- mondta az Indexnek Danks Emese, a Tesco szóvivője. A kérdésre, hogy milyen forgalmi adatokat várnak, nem kívánt konkrétan válaszolni, de azt jelezte, hogy a holnapi kezdést megelőzően lezajlott, három áruházat érintő háromhetes teszt időszak sikeres volt. Jelenleg a Wizz Airrel működünk együtt és erre koncentrálunk -- válaszolta a szóvivő azzal kapcsolatban, vajon kizárólagos együttműködési megállapodást kötöttek-e, vagy áruházakban más diszkont társaságok jegyei is feltűnhetnek a későbbiekben.
Új közönséget céloznak meg
"A Tescoval együtt új lehetőségeket teremtünk azok számára, akik szívesen élnének az olcsó repülés lehetőségével, de erre nem az internetet használják" -- jelentette ki Váradi József. A Wizz Air vezérigazgatója elmondta:"Új utat kívánunk nyitni a repülőjegy értékesítés területén. Megalakulásunk óta törekszünk arra, hogy innovatív megoldásokat találjunk minden területen, ideértve a marketinget, értékesítést, márkaépítést, információs technológiát és természetesen az üzemelést is. Innováció az egyik alapvető megkülönböztető stratégiánk, amely lehetővé teszi, hogy előretörjünk, és az élen maradjunk ebben a kiélezett versenyhelyzetben. A Tesco kiváló partnerünk lesz, hiszen a vállalat stratégiája nagyon hasonlít a mienkhez, csupán egy másik iparágban valósítjuk meg."
Paul Kennedy, a Tesco Global Áruházak Rt. vezérigazgatója elmondta:"A Wizz Air légitársaság jegyeinek értékesítésével egyszerre fejlesztjük szolgáltatásainkat és bővítjük termék-skálánkat. Azt gondolom, ezzel még egy lépéssel közelebb kerülünk mindenkori célunkhoz: a vásárlók igényeinek lehető legteljesebb kiszolgálásához. A repülőjegyek árusításával egy olcsó és egyelőre a piacon egyedülálló szolgáltatást kínálunk vásárlóinknak."