A társaság hamarosan intenzív reklámkampányt indít a termék bevezetésére. Ennek szlogenje a "Könnyű-Neked" fordulat arra utal, hogy az új terméket elsősorban azoknak kínálják, "akik mindig szerettek volna az Unicum-kedvelők népes táborába tartozni, de másfajta íz-élményre vágytak" - fogalmazott Kerényi Péter. Az ital ízében a citrus jellegű gyümölcsök dominálnak, a keserű ízekért felelős összetevők háttérbe szorulnak - tette hozzá.
Az Index Unicum Nextet már kóstolt forrásai szerint az új ital a félédesebb keserűlikőrök ízvilágához áll közelebb, mint saját őséhez.
Az Unicum több mint három millió literes éves termelése mellett a Zwack Rt. százezer literes nagyságrendben kezdi meg a kistestvér gyártását, a forgalmazással kapcsolatos pontos adatokat, terveket azonban üzleti titokként kezeli a cég - mondta Kerényi Péter. Az ital elsősorban a magyar piacra készült, de hamarosan megkezdik exportját is.