A saját termelésű árukon belül a prémium termékek forgalma 1,3 százalékkal nőtt, a minőségi italoké 3,8 százalékkal, a kommersz pálinkáké és likőröké viszont 19,5 százalékkal csökkent. Eközben a piac ugyanakkor a kommersz szegmensben 8 százalékkal növekedett. A Zwack itteni pozícióvesztéséhez az is hozzájárult, hogy megszűnt az Éva vermut értékesítése (ez 5 százalékát adta a kommersz italok eladásainak). A személyi ráfordítások 18 százalékkal nőttek, ám ez annak köszönhető, hogy az év végi bónuszokat most már évközben időarányosan számolják el. Ha ezt a 115 milliós tételt is figyelembe vesszük, a normál működés eredménye nem tíz, hanem inkább 16 százalékkal jobb, mint tavaly. A 2005-ös év első kilenc hónapjában a Zwack adó előtt 2,2 milliárdos, míg tavaly 1,6 milliárdos adó előtti eredményt produkált. A profitnövekmény zöme persze az Ipar utcai ingatlan 550 millió forintért történt eladásának tudható be. Az ingatlan könyvértéke ugyanis 98 millió forint volt. Az italgyártó egyébként fél év alatt 913 millió forintot költött beruházásokra júniusban indult például a termelés a dunaharaszti üzemben. A cég osztalékkilátásairól a jelentés nem szól, ám ha a negyedik negyedév hozza a papírformát (vagyis a tavalyi 1,3 milliárdot), a jövő évi első pedig a szokott kétszázmilliót, a Zwack üzleti évben elért adó előtti eredménye elérheti a 3,5 milliárd, az adózott profitja a csaknem 3 milliárd forintot. Ebből pedig futná a névértéknek megfelelő, 2 milliárd forintos osztalékra.