A Pontiac, miután a múlt héten kénytelen volt bejelenteni a Firebird gyártásának leállítását, egészen eredeti reklámkampánnyal próbálja magához csalogatni az autóvásárlásra készülőket - közölte a New York Times. A cég reklámszakemberei úgy döntöttek, hogy egy-egy hétre átadnak néhány kocsit egypár fiatalnak, majd kamerákkal rögzítik minden mozdulatukat.
|
Pontiac Aztek
|
A felvételekből összevágják a legérdekesebb, a "Pontiac excitement"-et ("Pontiac-izgalmat") leginkább tükröző másodperceket, majd a kulcsokat átadják egy újabb csoportnak. A Big Brother jellegű reklámfilmben egyelőre a Grand Am és a Grand Prix típus szerepel, ezekhez később talán csatlakozik az Aztek.
Csúnya, és már szerepet sem kap
Az Aztekot egyébként az ág is húzza: nem elég, hogy kritikusok sora tartja egyszerűen rondának, és a reklámszerepre is várnia kell, még egy másik reality showból is kitúrták. A Survivor című sorozatban ugyanis átveszi helyét a Chevrolet Avalanche - így a GM egy másik terepjárója is szerepelhet a műsorban.
|
Chevrolet Avalanche
|
A J.D. Power and Associates nemrég közzétett felmérése szerint az Aztek-tulajdonosok csodálják autójuk belsőterét és kiváló menettulajdonságait, de a külsejével kapcsolatban még ők sincsenek elragadtatva. A típus enyhe átalakításon esik át jövőre, többek között új színeket és nagyobb kerekeket kap.
Még drága is
Az AutoPacific reklám- és tanácsadócég szerint azonban nem az autó külsejével van baj, sokkal inkább az árával. James Hall, a cég alelnöke esküszik rá, hogy ha a 21-26 ezer dolláros árnál háromezerrel kevesebbért adnák a kocsit, egy csapásra megoldódnának az értékesítési gondok. Idén eddig 18 ezer Aztec kelt el, a J.D. Power and Associates becslése szerint 2002-ben 32 ezer találhat gazdára, a Pontiac ugyanakkor 35-40 ezret akar eladni.
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!