Ambrus
-7 °C
3 °C

Nem fiatalít a Chanel krémje

2001.07.20. 14:46
A brit Advertising Standards Authority (ASA) reklámhatóság fogyasztói panaszok nyomán leállíttatta a francia Chanel "Precision Age Delay" nevű termékcsaládjának reklámkampányát - közölte a Guardian. A szervezet szakértői szerint nem bizonyítható, hogy a krém rendelkezik a reklámban felsorolt tulajdonságokkal.
Az ASA azt vizsgálta, hogy megfelelnek-e a valóságnak a reklám szövegében hallható, illetve olvasható kitételek, miszerint az arckrém "stimulálja a sejtek vitalitását", "megtanítja a bőrt, hogyan kell ismét fiatalként viselkedni", illetve "eltünteti az öregedés jeleit, megfiatalítja a bőrt".

Mégsem stimulálja a vitalitást

A hirdető több klinikai teszt eredményét elküldte az szervezetnek, de az ASA által felkért szakértők szerint ezek nem támasztják alá a reklám állításait.

Az ASA idén már lekapcsolt több gyártót, akik reklámjaikban több krémről is állították, hogy az azokban található csodálatos retinol visszafordítja az öregedést. A gyártóknak az ASA döntése után változtatniuk kell a reklámok kifogásolt pontjain.

Az ASA nem csak a kozmetikumokra figyel

Az ASA a Chanellel egy időben a UK LifeLegaue nevű civil szervezetet is felszólította kampányának megváltoztatására. Az abortuszellenes szervezet ugyanis reklámjában azt sugallta, hogy több hónapos magzatokat is el lehet vetetni. A LifeLeague plakátján egy róka és egy embermagzat látható, és a felirat azt állítja, hogy a róka életét törvény védi, míg az embermagzat törvényesen megölhető. A szervezet az ASA döntése után közölte, hogy változatlan formában folytatja kampányát.

Oszd meg élményeidet!

Oszd meg nyári élményeidet más utazókkal is, tölts fel beszámolót, fotókat!

Paphos képekben

Ciprusi fotók, fantasztikus élmények. Nézd meg most!