Corleone |
Pippo Cipriani szerint a Corleone név annyira ismert a világban, hogy a kereskedelemben még pénzt is hozhat a város konyhájára. A városi vezetés már meg is bízott egy céget, hogy a bejegyeztetés procedúráját intézze.
Két és fél milliós fejlesztés áll a sajt mögött
A Corleone márkavédjegy a jövőben helyi élelmiszer-ipari különlegességet jelöl. Aki Corleone sajtot vagy kolbászt vásárol, tudni fogja, hogy tájjellegű termékre számíthat.
Uniós támogatással
Most újítják fel az egyik helyi tejüzemet. Eddig több mint két és félmillió eurót fektettek be európai uniós pénzek felhasználásával a korábban elhanyagolt létesítmény talpra állítására.
A jövőben az üzemből naponta 30 ezer liter tej és megannyi tejtermék kerül majd ki, a kereskedelemben mindezt a Corleone márkáról lehet felismerni.