Egy veterán katona bejelentése alapján jól leteremtették az Eidos szoftvercéget, mivel Commados 2 nevű második világháborús taktikai játékát félreérthető SMS-üzenetekben reklámozta. Az üzenet szövegének elemzése után az Index Csapásmérő Központja úgy ítéli meg, hogy az inkriminált SMS legfeljebb egy légnyomást kapott veterán megtévesztésére lett volna alkalmas.
"Kérjük azonnal jelentkezzen a legközelebbi hadkiegészítő parancsnokságon, itt a második bevetés". Ezzel a felszólítással kezdődött az a rövid szöveges üzenet, amelyet jó néhány brit játékrajongó olvashatott mobiltelefonján.
Mégsem behívó
A reklám második része feloldotta a háborús sokkot: "Commandos 2 PC-re. Olyanabb, mint a való élet - mától az Eidostól." A dolog mégis csípte egy leszerelt katona szemét, aki bejelentést tett a brit reklámhatóságnál, mivel az üzenet szerinte indokolatlan félelmet és aggodalmat kelt.
Nem riogatnak többet
Az ASA nevű reklámellenőrző hatóság megvizsgálta a dolgot és megállapította, hogy az SMS első olvasásra megrémítheti a mobilosokat. Az Eidos erre elnézést kért és bejelentette, hogy felhagy az SMS-kampánnyal.