Ügyes befektető a szupermodell

2001.09.06. 09:46
Hírességek segítségével próbál megerősödni az internetgazdaság számos cége. A figleaves.com nevű e-commerce áruház most például exkluzív szerződést kötött Elle MacPherson szupermodell - becenevén "A Test" - legújabb alsónemű kollekciójának online árusítására.
A legnagyobb európai alsónemű site a leghíresebb ausztrál modell segítségével próbálja növelni forgalmát. Ebben nincs semmi furcsa, a világ leghíresebb technológiai tőzsdéje, a Nasdaq nemrég Michael Jacksont kérte fel a kereskedési nap megnyitására.

Elle "A Test" MacPherson a Figleaves.com fehérneműjében
Modellből ruhaipari befektető

Elle "A Test" MacPherson, aki az Eurobusiness magazin szerint okos befektetéseinek köszönheti 60 millió dolláros magánvagyonát, ezúttal az interneten jelent meg legfrissebb darabjaival. Az általa jegyzett, Intimates nevű márkát Ausztrália legmenőbb fehérnemű brandjévé fejlesztő szupermodell új kollekcióját ismerteti meg a Figleaves.com-on keresztül.

Három éve árulnak

Az e-commerce cég 1998 decemberében alakult, kezdetben easyshop.co.uk néven árultak női fehérneműt, illatszert és fürdőruhát. Két évvel később mostani nevükre váltottak, megcélozták a férfiakat is, és követve a pusztán elektronikus kereskedelemből kissé kiábránduló közhangulatot, üzlethelyiséget nyitottak a való világban, egészen pontosan New Yorkban, Manhattan Soho kerületében.

Erkölcstelen tangák

A szupermodell alsóneműit bemutató oldalak korrektek, ám semmivel sem izgalmasabbak, mint az az álszócsata, amely a Test és honfitársnője, Kylie Minogue között zajlott idén év elején, amikor a szintén ausztrál származású énekesnő saját fehérnemű kollekcióval lépett elő, mire Elle menedzsere a konkurens alsókat "kurvásnak" nevezte.