A kicsik
Az év első négy hónapjában 3,2 százalékkal bővült az értékesítés. A legnagyobb növekedést a kisebb országokban regisztrálták áprilisban: Dániában 29,5 százalékkal, Belgiumban 22,9 százalékkal bővült az értékesítés. Olaszországban 13,3 százalékos volt a növekedés, miután az egy évvel korábbi adat különösen gyenge volt. Németországban 3,4 százalékos volt a növekedés, amit az elemzők fordulópontként értékelnek. A francia piac viszont négy, a brit pedig 3,8 százalékkal szűkült.
A francia gyártók közül a Renault eladásai 0,3, a PSA Peugeot-Citroënéi 3,3 százalékkal estek, az olasz FIAT eladásai nőttek ugyan, de piaci részesedése csökkent. A német-amerikai DaimlerChrysler 5,1 százalékkal kevesebb autót tudott eladni. Az ázsiai gyártók előretörése ezzel szemben folytatódott.
A verseny győztesei a koreai autógyárak, amelyek 23,5 százalékkal és a japánok, amelyek 13 százalékkal több kocsit értékesítettek. Különösen jól szerepelt a Mitsubishi, amely csaknem 27 százalékkal növelte eladásait, de a Toyota is 15,4 százalékkal több autót értékesített.