Közleménye szerint az olasz cég befejezte pénzügyi átszervezését, és most már fő tevékenységére összpontosít, vagyis a szélessávúinternet-szolgáltatással lefedni a fontos, legnagyobb fejlődés előtt álló európai városokat. A cég 500-600 millió eurót kíván beruházni a szolgáltatás fejlesztésére, s ez az összeg része a februárban bejelentett 14-16 milliárd eurós befektetési tervének. A HanseNet megvásárlása is az év elején meghirdetett stratégiába illeszkedik.
Csökkenő forgalom, növekvő nyereség
Az első féléves eredményekről a Telecom Italia vezetősége elmondta, hogy az eladások az előző évhez képest 1,1 százalékkal, 14,818 milliárd euróra csökkentek. Az adózás előtti nyereség 6,925 milliárd euróra rúgott, ami 1,7 százalékos növekedést jelent éves viszonylatban.
Külön a második negyedévet vizsgálva: az adózás előtti nyereség 9,7 százalékkal, míg a nyereség 11,6 százalékkal nőtt, konkrét adatot nem hoztak nyilvánosságra. A szélessávúinternet-hozzáférés piacán az olasz cégnek június végén 1,375 millió előfizetője volt, 525 ezerrel több, mint fél évvel ezelőtt. A legutóbbi hat hónapban az előfizetők száma kétszer gyorsabban növekedett, mint 2002 második félévében.