Másfél milliárd dollár jelmezekre
A Disguise csupán 75 ezer tűzoltójelmezzel készült a karácsony utáni második legnagyobb amerikai fogyasztói rohamra, melynek során - szakemberek szerint - az amerikaiak évente 5 milliárd dollárt költenek, 1,5 milliárdot egyedül jelmezekre.
De nemcsak a Disguise, hanem a Paper Magic sem tudott regálni - a rendelkezésre álló idő szűkössége miatt - a hirtelen támadt keresletre. A Paper Magic már több mint 70 telefonhívást kapott megrendelőitől, hogy még több tűzoltó- és rendőrjelmezt kérnek. (A jelmezek egyébként 15 dolláros áron kelnek el az üzletekben.) A vállalat 20 ezer jelmezzel készült az idei Halloweenre.
Jól fogy a Bush-álarc
Azoknak a gyerekeknek, akiknek nem jut sem tűzoltó-, sem rendőr-, sem katona-, sem pedig orvosjelmez, be kell érniük álarcokkal. Az álarcgyártással foglalatoskodó César arról számolt be a Businessweek újságírójának, hogy igen jól fogy a George W. Bushról mintázott álarc, a leköszönő New York-i polgármester, Rudy Giuliani álarca azonban az elmúlt két hétben élvezett nyilvánosság ellenére nem igazán megy.
A César nem gyárt bin Ladent
"Amikor hazafias fellángolás van az országban, igen jól mennek a politikai álarcok" - fedi fel a nemes érzületek profán következményét a vállalat vezérigazgatója, Tim Hall.
A vezérigazgató azt is elárulta, kapott ugyan néhány kérést, hogy szállítsanak Oszama bin Laden álarcot is, a vállalat azonban nem szándékozik kielégíteni ezeket az igényeket.