A Microsoft azt is elfogadta, hogy a Novell által meghatározott tartalmú helyreigazító levelet juttat el azokhoz, akik az eredeti Microsoft "Server Crunch" című marketinganyagot megkapták.
Az álmüzlisdoboz szöveges tartalma
A Microsoft szerint a marketinganyagokat augusztus folyamán mintegy 3 000 Novell ügyfélnek postázták. A marketinganyag - egy "Microsoft Server Crunch" feliratú doboz - valótlan és félrevezető állításokat tartalmazott többek között a Novell NetWare termékének jövőjéről, a Novell NetWare iránti elkötelezettségéről és a Cambridge Technology Partners felvásárlásáról
Készül a helyreigazító levél
A Microsoft helyreigazító levele többek között a következőket tartalmazza: "A Microsoft által kiküldött csomagon szereplő, Novellről tett kijelentésekkel ellentétben a Novell tájékoztatta a Microsoftot, hogy szoftverfejlesztő tevékenységének volumenét növelni fogja, miközben további erőforrásokkal bővíti tanácsadó szolgáltatását. Ennek megfelelően a Microsoft visszavonja azon állításait, hogy a Novell nem nyújt teljes támogatást a NetWareŽ termékhez, hogy a NetWare 'szavatossága lejár', hogy 'elavulttá' válik, valamint hogy a NetWare karbantartása költséges és időigényes lesz."
A Novell folytatja a pert
A Novell elégedett ugyan a fejleményekkel, de a helyreigazítás csak a kezdet, ugyanis "nem hozza helyre a Novell által a Microsoft kampánya miatt elszenvedett kárt. Várjuk a bírósági eljárás következő fázisát, amikor megkezdődik a károk felmérése és benyújthatjuk kárigényünket" - mondta az Indexhez eljuttatott közleményben Joe LaSala, a Novell alelnöke és általános jogi képviselője.