A Microsoft helyesbítő levelet küld a Novell ügyfeleinek

2001.10.17. 12:28
A Novell Inc. sajtóközleményben jelentette be: a Microsoft Corporation beleegyezett abba, hogy beszünteti a Novellről tett valótlan állításainak terjesztését, amely miatt a Novell október elsején a reklámtörvények megsértésére hivatkozva pert indított a társaság ellen. A Novell a helyreigazítást jó kezdetnek tekinti, de folytatja a pert a Microsoft által okozott kár megtérítése érdekében.
A Novell által benyújtott igénylés hatására a Microsoft Utah állam bírósága előtt beleegyezett, hogy semmilyen formában és semmilyen médiában nem folytatja a valótlan állítások terjesztését.

A Microsoft azt is elfogadta, hogy a Novell által meghatározott tartalmú helyreigazító levelet juttat el azokhoz, akik az eredeti Microsoft "Server Crunch" című marketinganyagot megkapták.

Az álmüzlisdoboz szöveges tartalma

A Microsoft szerint a marketinganyagokat augusztus folyamán mintegy 3 000 Novell ügyfélnek postázták. A marketinganyag - egy "Microsoft Server Crunch" feliratú doboz - valótlan és félrevezető állításokat tartalmazott többek között a Novell NetWare termékének jövőjéről, a Novell NetWare iránti elkötelezettségéről és a Cambridge Technology Partners felvásárlásáról

Készül a helyreigazító levél

A Microsoft helyreigazító levele többek között a következőket tartalmazza: "A Microsoft által kiküldött csomagon szereplő, Novellről tett kijelentésekkel ellentétben a Novell tájékoztatta a Microsoftot, hogy szoftverfejlesztő tevékenységének volumenét növelni fogja, miközben további erőforrásokkal bővíti tanácsadó szolgáltatását. Ennek megfelelően a Microsoft visszavonja azon állításait, hogy a Novell nem nyújt teljes támogatást a NetWareŽ termékhez, hogy a NetWare 'szavatossága lejár', hogy 'elavulttá' válik, valamint hogy a NetWare karbantartása költséges és időigényes lesz."

A Novell folytatja a pert

A Novell elégedett ugyan a fejleményekkel, de a helyreigazítás csak a kezdet, ugyanis "nem hozza helyre a Novell által a Microsoft kampánya miatt elszenvedett kárt. Várjuk a bírósági eljárás következő fázisát, amikor megkezdődik a károk felmérése és benyújthatjuk kárigényünket" - mondta az Indexhez eljuttatott közleményben Joe LaSala, a Novell alelnöke és általános jogi képviselője.