Az otthon sok időt töltő, visszahúzódó, de vagyonos nőket célozza meg a Tomboy Tools Inc. nevű cég, amelyet Sue Wilson egy női kosarascsapat öt tagjával alapított. Mrs. Wilson maga végzi el a ház körüli javításokat, hasonlóan barátnőihez, akik korábban mindannyian szereztek üzleti tapasztalatokat. A két dolgot összetették, és már itt is az üzleti siker.
Áruljunk a buliban!
Készleteztek
Az alapötlet az volt, hogy a ház körüli munkákhoz szükséges alapfelszerelés-készleteket adjanak el az interneten, illetve a cég tagjainál vagy partnereinél rendezett házibulik során. Az első két termék egy alapcuccokat rejtő ládika, illetve egy öv, amelyben az öt leggyakrabban használt szerszám fér el.
Nem szeretik a szakboltokat
Ezek NEM rózsaszín szerszámok |
No Pink Tools
A Tomboy website-jának év eleji megindítása után az első hónapban már 4 ezer dollár értékű szerszámot adott el, a forgalom azóta havi 70 százalékkal emelkedik. A társaság maga nem gyártat szerszámokat, hanem más cégek termékei közül válogatja össze készleteit. A Tomboy Tools sikerében nagy része van a zseniális No Pink Tools, vagyis Ezek Nem Rózsaszín Szerszámok - szlogennek. A készletek vevői emiatt talpraesett, belevaló nőnek érezhetik magukat, aki valódi szerszámmal dolgozik, nem valamilyen Barbie-kellékkel. Az árusított termékek ugyanakkor kifejezetten nők számára készültek: a kalapács nyele például vékonyabb a megszokottnál.